bara för att jag är så dålig på att uppdatera.
Publicerat den

1 - Fem Bilder Som Gör Mig Glad.
2 - En Person Som Betyder Mycket För Mig.
3 - Tio Sanningar Om Mig.
4 - En Gammal Bild.
5 - Två Webbsidor Som Jag Ofta Är Inne På.
6 - En Blogg Jag Läser Varje Dag.
7 - Någon Jag Saknar.
8 - Två Saker Jag Längtar Efter.
9 - Fem Bilder Från Ett Minne 2011.
10 - Två Saker Jag Inte Skulle Klara Mig Utan.
11 - En Bild Som Är Från När Jag Var Liten.
12 - 15 Saker Som Ni Kanske Inte Visste Om Mig
13 - En Sak Jag Önskar Jag Fick Uppleva Igen.
14 - Din Profilbild På Facebook.
15 - En Bild Jag Har Tagit Som Betyder Något.
16 - En Bild Som Är Över Ett År Gammal.
17 - En Bild På Dig Själv Som Du Är Nöjd Med.
18 - En Bild Som Inte Är Tagen I Staden Jag Bor.
19 - En Film Jag Kan Se Hur Många Gånger Som Helst Utan Att Tröttna.
20 - Tre Filmer Jag Sett Och Gillat.
21 - Tre Saker Som Finns I Mitt Rum.
22 - En Sång Som Får Mig Att Må Bra.
23 – En Sång Som Får Mig Att Gråta.
24 - En Bild På Mig Och En Kompis.
25 - Någonting Som Jag Vill Göra Just I Denna Sekund.
26 - Någonting Jag Saknar Väldigt Mycket.
27 – En Bild På Mig Och Ett Syskon.
28 - En Bild På Min Mamma När Hon Var Yngre.
29 - En Bild På Mig Och Min Närmaste Vän.
30 – En Bild När Jag Var Liten.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?